Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Jandarma’nın 187 yıllık gururu Çobanlar’da paylaşıldı

Çobanlar Belediye Başkanı Ali Altuntaş, Jandarma Teşkilatı’nın kuruluşunun 187. yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen programda jandarma personeliyle bir araya geldi.

Çobanlar Belediye Başkanı Ali Altuntaş, Jandarma Teşkilatı’nın kuruluşunun 187. yıl

Başkan Altuntaş; Kaymakam Nazmi Yücel, İlçe Başkanı Murat Yeşil, Kocaöz Belediye Başkanı Murat Zıbak, İl Genel Meclis Üyesi Mehmet Ilıca, İlçe Müftüsü Selahattin Bozkurt ve İlçe Emniyet Amiri Komiser Akif Volkan Özgün ile birlikte İlçe Jandarma Komutanı Asb. Kd. Bçvş. Mehmet Ali Aydın ve jandarma personelini ziyaret etti. Gerçekleştirilen buluşmada Jandarma Teşkilatı’nın 187 yıllık köklü geçmişi ve ülke güvenliği için üstlendiği önemli görevler vurgulandı. Başkan Ali Altuntaş, jandarmanın milletin huzuru ve vatanın bölünmez bütünlüğü için büyük bir özveriyle görev yaptığını belirterek, “Vatan sevgisini görev aşkıyla birleştiren, her daim milletinin yanında olan Jandarma Teşkilatımız, ilçemizin ve ülkemizin en büyük güven kaynaklarından biridir” ifadelerini kullandı. Altuntaş, görev başındaki tüm jandarma personeline kolaylıklar dileyerek, aziz şehitleri rahmetle, gazileri ise şükranla andı ve Jandarma Teşkilatı’nın 187. kuruluş yıl dönümünü kutladı. >>>Haber Merkezi