Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Hekimlerin yoğun mesaisine sıcak bir mola!

Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi (AFSÜ) Hastanesi bünyesinde gece gündüz demeden şifa dağıtan Göğüs Hastalıkları polikliniği ve servisi hekimleri, hastane yönetiminin jestiyle keyifli bir akşam geçirdi. Günün stresini ve yorgunluğunu üzerlerinden atmak isteyen hekim kadrosu, düzenlenen özel akşam yemeği organizasyonunda bir araya gelerek moral depoladı.

Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi (AFSÜ) Hastanesi bünyesinde gece gündüz demeden

GECE GÜNDÜZ DEMEDEN ÇALIŞAN HEKİMLERE ÖZEL MOTİVASYON ETKİNLİĞİ

Kendisi de aynı zamanda Göğüs Hastalıkları Uzmanı olan AFSÜ Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Aydın Balcı’nın ev sahipliğinde ve organizasyonunda gerçekleştirilen akşam yemeğine, bölümde görevli çok sayıda uzman doktor, asistan ve akademik personel katılım sağladı. Oldukça samimi ve sıcak bir atmosferde geçen yemekte, sağlık çalışanlarının pandemi süreci ve sonrasındaki bitmek bilmeyen yoğun iş temposu karşısında motivasyonlarını üst seviyede tutmanın yolları konuşuldu.

HEM YORGUNLUK ATTILAR HEM DE MESLEKİ BİLGİ ALIŞVERİŞİNDE BULUNDULAR

Organizasyonun ardından hekim meslektaşları adına önemli açıklamalarda bulunan Başhekim Doç. Dr. Aydın Balcı, tıp fakültesi hastanelerindeki yoğun hasta trafiğine dikkat çekti. Başhekim Balcı, “Hastanemizde görev yapan hekim arkadaşlarımız günlerini gerçekten çok yoğun bir hasta sirkülasyonu ve poliklinik trafiği ile geçirmektedirler. AFSÜ’ye başvuran hastalarımızın bir an evvel sağlıklarına kavuşmaları için mesai mefhumu gözetmeksizin fedakarca çalışan doktor arkadaşlarımızın yorgunluklarını bir nebze olsun gidermek istedik. Fırsat buldukça bu tarz moral ve motivasyon artırıcı etkinliklerle bir araya gelmeye gayret ediyoruz. Bu yemeklerde sadece dinlenmekle kalmıyor, aynı zamanda mesleki konularda ve hastane pratiklerimizde uygulayabileceğimiz yenilikler üzerinde de verimli bilgi alışverişinde bulunuyoruz” ifadelerini kullandı. Yenilen yemeğin ardından etkinlik, toplu anı fotoğrafı çekimiyle sona erdi.>>>ŞAHAN KARTAL