Bağımlılıkla mücadele, sağlıklı yaşam ve hareketli bilincin küçük yaşlardan itibaren kazandırılmasını hedefleyen “Yeşilay Sağlıklı Yaşam Ligi Projesi”, kent merkezinde düzenlenen görkemli bir ödül töreniyle sonlandırıldı. Afyonkarahisar Zafer Meydanı’nda kurulan dev organizasyon alanı, çocukların neşesi ve sergilenen projelerle adeta şenlik havasına büründü.
GENİŞ KATILIMLI PROTOKOL ZİYARETİ
Organizasyona; Afyonkarahisar Valisi Naci Aktaş, Belediye Başkanı Burcu Köksal, Yeşilay Derneği Genel Başkanı Mehmet Dinç, İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetçi, il protokolünün önde gelen isimleri, okul yöneticileri, öğretmenler ve çok sayıda çocuk katıldı.
Açılış seremonisinin öncesinde Vali Naci Aktaş ve beraberindeki protokol heyeti, meydanda projeye dahil olan okullar tarafından açılan stantları ve etkinlik alanlarını ziyaret etti. Öğrencilerin sağlıklı yaşam bilincini yaymak adına hazırladıkları eğitici materyalleri, gerçekleştirdikleri sanatsal ve sportif aktiviteleri yakından inceleyen heyet, çocukları sergiledikleri üstün başarılardan dolayı tebrik etti.
ÖDÜLLER SAHİPLERİNİ BULDU
Açılış ve protokol konuşmalarının ardından Yeşilay Sağlıklı Yaşam Ligi kapsamında yürütülen faaliyetlerde dereceye giren ve projeye en aktif katkıyı sunan okullara ile öğrencilere ödülleri, protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Sağlıklı Yaşam Ligini İlk okullarda Atatürk İlkokulu, Ortaokullarda Kadınana Ortaokulu, Liselerde ise Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi birinci olarak tamamladı.>>>MUSTAFA BAYER









