BELEDİYE BAŞKANI MUHİTTİN ÖZAŞKINDAN DÖRT MEVSİM YAŞAM ALANI SÖZÜ
İlçede uzun süredir beklenen projenin start almasıyla birlikte ekipler park alanında ilk kazmayı vurarak harıl harıl çalışmaya başladı. Projenin detaylarına ilişkin heyecan verici açıklamalarda bulunan Şuhut Belediye Başkanı Muhittin Özaşkın, Atatürk Parkı’nın mevcut yapısından arındırılarak çok daha modern, yeşil ve işlevsel bir görünüme kavuşturulacağını müjdeledi. Şuhut halkının her şeyin en iyisine layık olduğunu ifade eden Başkan Özaşkın, “Şuhut’umuza yakışan, estetik yapısıyla göz dolduran ve en önemlisi vatandaşlarımızın hem yazın hem de kışın, yani her mevsim ailesiyle birlikte keyifle vakit geçirebileceği yepyeni bir sosyal yaşam alanı inşa ediyoruz” sözleriyle projenin hedefini ortaya koydu.

İLÇENİN ÇEHRESİNİ DEĞİŞTİRECEK PROJEDE İLK ETAP BAŞLADI
Belediyenin fen işleri ekipleri tarafından yürütülen hummalı çalışmalarda, parkın yürüyüş yolları, yeşil alan peyzaj düzenlemeleri, çocuk oyun grupları ve dinlenme alanları modern şehircilik anlayışına uygun olarak sil baştan tasarlanıyor. Hem estetik hem de çevreci bir yaklaşımla ele alınan proje kapsamında, park içerisindeki aydınlatma sistemlerinden sosyal donatılara kadar her ayrıntı en ince detayına kadar yenilenecek. Kısa sürede tamamlanarak halkın hizmetine sunulması planlanan Atatürk Parkı Projesi, şimdiden Şuhut sakinleri arasında büyük bir memnuniyet ve heyecan dalgası yarattı. Projenin gelişim süreci ve tüm ayrıntıları suhut.bel.tr adresinden anlık olarak takip edilebiliyor. >>>Şahan KARTAL
