Dinar Belediyesi Suçıkan Dinlenme Tesisleri’nde gerçekleştirilen veda yemeğine Dinar Belediye Başkanı Veysel Topçu katıldı. Programda konuşan Başkan Topçu, ilçeye verdikleri hizmet ve katkılardan dolayı hâkim ve savcılara teşekkür etti. Topçu, görev süresi boyunca Dinar’a değer katan isimlere plaket takdiminde bulundu. Görev yeri değişen hâkim ve savcılara yeni görev yerlerinde başarı dileklerini ileten Başkan Veysel Topçu, kurum amirleri ve personellere de sağlık, huzur ve başarı temennisinde bulundu. >>>Haber Merkezi

