İçişleri Bakan Yardımcısı Kübra Güran Yiğitbaşı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Afyonkarahisar’da aynı dönemde birlikte görev yaptıkları Osman Baturay Teymur’u yeni görevi dolayısıyla ziyaret ederek tebrik ettiklerini belirtti.
Yiğitbaşı paylaşımında, daha önce Afyonkarahisar Vali Yardımcısı olarak görev yapan ve halen TBMM Genel Sekreter Yardımcısı olan Kübra Teymur’un da ziyarete eşlik ettiğini ifade etti.
Osman Baturay Teymur’a yeni görevinde başarılar dileyen Yiğitbaşı, ev sahiplikleri ve samimi sohbetleri dolayısıyla Teymur ailesine teşekkür etti. >>>Mustafa BAYER

