Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

“Afyonkarahisar´ı birlikte yönetiyoruz”

Afyonkarahisar Belediyesi’nin  vatandaşların belediyeden

Afyonkarahisar Belediyesi’nin  vatandaşların belediyeden memnuniyet ve beklentilerini ölçmek amacıyla oluşturan 2025-2029 Stratejik Planı Değerlendirme Raporu açıklandı. Belediye Başkanı Burcu Köksal, şeffaf ve toplumcu belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerine dikkat çekerek halkın görüşlerine önem verdiklerini dile getirdi.

 

Afyonkarahisar Belediyesi 2025-2029 Stratejik Planı vatandaş memnuniyet anketinin sonuçları açıklandı. Anket, halkın belediye hizmetleri hakkındaki görüşlerini almak ve gelecekteki planlamalara yön vermek amacıyla yapıldı. Afyonkarahisar Belediyesi, vatandaşlardan gelen bu değerli geri bildirimleri, 2025-2029 Stratejik Planı’nın oluşturulmasında rehber olarak kullanacak.

 

VATANDAŞIN MEMNUNİYET  ORANI YÜZDE 70’İN ÜZERİNDE

Belediye Başkanı Burcu Köksal, şeffaf ve toplumcu belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerine dikkat çekerek halkın görüşlerine önem verdiklerini dile getirdi. Başkan Burcu Köksal, vatandaşların talep, şikâyet ve görüşlerini bu tür anketlerle almaya devam edeceklerini ifade etti.

 

BAŞKAN KÖKSAL ÇALIŞMALARI TAKDİR TOPLUYOR

Muhtarlık ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü Halkla İlişkiler Servisi tarafından 4 Haziran 2024 tarihinde 195 bin kişiye SMS yoluyla ulaşıldı. Ankete 4 bin 104 kişi katıldı. Ankete katılan vatandaşların yüzde 77’si (3.160 kişi), Belediyenin sunduğu hizmetlerden memnun olduğunu belirtti. Belediye hizmetleri ve vatandaşlar arasındaki koordinasyonun yeterli olduğunu düşünenlerin oranı ise yüzde 69 (2.824 kişi) olarak kaydedildi. Ayrıca, vatandaşların yüzde 72’si (2.940 kişi), Belediye Başkanı Burcu Köksal’dan memnun olduklarını ifade etti.

 

 VATANDAŞLARIN EN ÇOK ÖNEM VERDİĞİ UNSURLAR

Anket sonuçlarına göre, vatandaşların belediye hizmetlerini değerlendirirken en çok önem verdikleri kriterler şu şekilde sıralandı: Şeffaflık, yeniliklere ve değişime açıklık, güvenilirlik ve dürüstlük.

 

  1. Şeffaflık – 1.095 kişi

 

  1. Yeniliklere ve Değişime Açıklık – 1.036 kişi

 

  1. Güvenilirlik – 971 kişi

 

  1. Dürüstlük – 951 kişi

 

VATANDAŞLARA GÖRE EN BAŞARILI ALANLAR

Vatandaşların Afyonkarahisar Belediyesi’nin çalışma kriterleri açısından değerlendirirken en başarılı buldukları alanlar:

 

  1. Değişimi yönetebilme – 653 kişi

 

  1. Sosyal duyarlılık – 474 kişi

 

  1. İş birliği yapabilme kabiliyeti – 457 kişi

 

  1. Hizmet Sunum Hızı – 432 kişi

VATANDAŞLARA GÖRE EN BAŞARILI HİZMETLER

Anket verilerine göre, vatandaşlar belediyenin en başarılı hizmetlerini park ve bahçe hizmetleri, belediye tesisleri ve temizlik hizmetleri olarak değerlendirdi.

 

  1. Park ve bahçe hizmetleri – yüzde 30 (1.225 kişi)

 

  1. Belediye tesisleri – yüzde 24 (975 kişi)

 

  1. Temizlik hizmetleri – yüzde 23 (962 kişi)

 

GELECEKTE DAHA FAZLA ÖNEM VERİLMESİ GEREKEN ALANLAR

 

Ankete katılan vatandaşların yüzde 62’si (1.568 kişi), gelecekte daha fazla önem verilmesini istedikleri hizmet alanlarını da paylaştı. Trafik ve ulaşım hizmetleri, otopark sorunu, altyapı çalışmaları, kentsel dönüşüm ve imar ile mülteci sorunları en çok öne çıkan talepler arasında yer aldı. Bu kategoride dağılım şöyle

 

  1. Trafik ve ulaşım hizmetleri – 951 kişi

 

  1. Otopark sorunu – 749 kişi

 

  1. Altyapı çalışmaları – 403 kişi

 

  1. Kentsel dönüşüm ve imar – 266 kişi

 

  1. Mülteci sorunu – 146 kişi.>>> Şahan KARTAL
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Gazete3.com.tr editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle Gazete3 sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz.