Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Konferansın gündemi e-ticaret ve sosyal medya

Afyon Kocatepe Üniversitesi (AKÜ) Turizm Fakültesi tarafından “Otel İşletmeciliğinde E-Ticaret ve Sosyal Medya Yönetimi” temalı konferans düzenlendi.

Afyon Kocatepe Üniversitesi (AKÜ)

Turizm Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Ali Avan ile birlikte akademik personel ve öğrencilerin katıldığı Reha Kora Konferans Salonunda düzenlenen konferansta, Dedeman Kemer Resort E-Ticaret Müdürü Mustafa Yıldırım e-ticaret ve sosyal medya yönetimine dair bilgiler paylaştı.

“FİRMALAR, FARKLI WEB SİTELERİ İLE KENDİSİNİ SEVECEN HALE GETİRİYOR”

Dedeman Kemer Resort E-Ticaret Müdürü Mustafa Yıldırım, otel işletmeciliğinde e-ticaret uygulamalarını ve sosyal medya yönetiminin önemini anlattığı konuşmasında, “Konaklama endüstrisinde sıklıkla kullanılan istatistiksel bir birim olan AVERAGE Daily Rate (ADR) çok önemli bir terimdir. Otelciler arasında ‘Bana ADR’ini söyle sana kim olduğunu söyleyeyim’ şeklinde bir ifade vardır. Toplam satılan paranın, toplam satılan odaya bölündüğünde çıkan rakam ADR’dir. Bu otellerdeki E-Ticaret için en önemli terimdir” dedi. Yıldırım, Business To Business (B2B), Business To Consumer (B2C), OTA-IBE-INTERNET BOOKING ENGINE gibi otelcilikte sıklıkla kullanılan diğer terimleri de öğrencilere anlattı. Otelcilikte, internet uygulamalarının nasıl kullanıldığı hakkında da öğrencilere bilgi veren Yıldırım, “Aynı firmalar, çeşitli internet adresleri kullanıyor. Bunun sebebi, farklı ülkelerde yaşayan insanların farklı kullanım amaçlarına yönelik, onları tavlamak için yapılan uygulamadır. Firmalar, farklı web siteleri ile kendisini farklı ülkelerde daha sevecen hale getiriyor” diye konuştu. Konferans, soru cevap bölümünün ardından sona erdi. >>>Şahan Kartal 

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Gazete3.com.tr editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle Gazete3 sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz.