Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

OEDAŞ kış hazırlıklarını tamamladı

Elektrik dağıtım şirketi OEDAŞ,

Elektrik dağıtım şirketi OEDAŞ, hizmet verdiği beş şehirdeki zorlu kış koşullarını dikkate alarak, aydınlatma direkleri, trafolar, modüler hücreler ile alçak gerilim ve orta gerilim hatlarının bakım onarım çalışmalarını tamamladı.

OEDAŞ kış boyunca ayrıca 298 arıza bakım aracı, zorlu coğrafi koşullarda arıza tespitini hızlandıran dronlar ve seyir halindeki araçtan direklerdeki arızaları tespit eden sistem ile de hizmet verecek. OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Bölgede hayatına dokunduğumuz yaklaşık 3 milyon kişiye güvenli ve sürdürülebilir elektrik arzı sağlamak için 1.200’ü aşkın çalışanımızla birlikte hazırız.” dedi. Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta elektrik dağıtım hizmeti sağlayan Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), kış mevsiminin sert geçtiği bölgedeki hazırlıklarını tamamladı. Bu kapsamda beş ilde toplam 34 bin 675 adet aydınlatma direği, 2 bin 809 adet trafo, 1.399 adet modüler hücre, 19 bin 209 kilometre alçak gerilim ve orta gerilim hattının bakımı yapıldı.

 

“SAHA VE AR-GE ÇALIŞMALARIMIZLA KIŞA HAZIRLANDIK”

Hizmet verdikleri beş şehirde yıl boyunca çalışma yaptıklarını söyleyen OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Ancak beş şehrimizdeki çetin kış koşullarını dikkate alarak, bu dönemde bakım-onarım çalışmalarımıza daha fazla ağırlık veriyor, şehir merkezlerimizden köylerimize, bölgenin tamamında hazırlık yapıyoruz. Bu yıl da bir yandan saha çalışanlarımızla birlikte bakım, onarım çalışmalarımızı tamamlarken diğer taraftan Ar-Ge faaliyetlerimiz sayesinde önleyici bakım hizmetleri ve olası arıza durumunda kesinti süresinin azaltılmasına yönelik çalışmalar gerçekleştirdik. Bölgede hayatına dokunduğumuz yaklaşık 3 milyon kişiye güvenli ve sürdürülebilir elektrik arzı sağlamak için 1.200’ü aşkın çalışanımızla birlikte hazırız.” dedi. Yalçın, 7 gün 24 saat hizmet veren ‘ALO 186 OEDAŞ Çözüm Merkezi, ‘OEDAŞ 186’ mobil uygulaması, internet sitesi ve e-posta hizmetlerinin yanı sıra tüketici hizmet merkezleri aracılığıyla da tüm vatandaşların OEDAŞ ile iletişime geçebileceğini hatırlattı .>>>Gazete3

 

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Gazete3.com.tr editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle Gazete3 sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz.