Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Sandıklı Belediyesi ulaşım filosunu yeni araçlarla güçlendirdi

Sandıklı Belediyesi, ilçedeki ulaşım altyapısını modernleştirmek ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla araç filosuna büyük bir takviye yaptı. Yeni alınan araçlar için yeni belediye hizmet binası önünde geniş katılımlı bir tanıtım programı düzenlendi.

Sandıklı Belediyesi, ilçedeki ulaşım altyapısını modernleştirmek ve hizmet kalitesini artırmak

İl ve ilçe protokolünün yanı sıra çok sayıda vatandaşın katıldığı törende Protokol üyeleri yaptıkları konuşmalarda, yeni araçların ilçedeki ulaşım yoğunluğunu azaltacağını ve vatandaşlara daha konforlu bir seyahat imkanı sunacağını vurguladı.

Belediyenin toplu taşıma kapasitesini ve sahadaki hizmet gücünü önemli ölçüde artıracak geniş araç filosunda, tamamı belediye bütçesinden karşılanan 5 adet 35 kişilik şehir içi otobüs öne çıktı. Bu otobüslerin yanı sıra ilçe halkına daha hızlı hizmet götürebilmek adına fen işlerinden temizlik hizmetlerine kadar pek çok alanda kullanılacak yeni iş makineleri ve araçlar da hizmete alındı.

Güçlenen yeni filoda 25 tonluk bir vinç, 9 tonluk paletli ekskavatör, 2 adet kazıcı yükleyici ve 13 tonluk arazöz kamyon yer alıyor. Ayrıca saha çalışmalarında verimliliği artırmak amacıyla 1 adet daha 35 kişilik otobüs, 1 adet açık kasa kamyonet, 2 adet traktör, 1 adet 4×4 arazi aracı, 1 adet kapalı kasa ticari araç, 3 adet ticari binek araç ve çevre temizliğinde kullanılacak 1 adet çöp toplama aracı Sandıklı Belediyesinin bünyesine katılarak ilçenin hizmetine sunuldu.>>>ŞERAFETTİN KAZAK