Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Türkiye enerji bağımsızlığı yolunda tarihi bir eşiği daha geride bıraktı

Eski Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla Türkiye’nin geçtiğimiz ay enerji üretiminde ulaştığı tarihi rekorları kamuoyuyla paylaştı. Yapılan yatırımların meyvelerini vermesiyle birlikte, milli enerji politikasında dışa bağımlılığı azaltacak devasa bir başarıya imza atıldığı görüldü.

Eski Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu,

Eroğlu, ” Mayıs 2026’da elektrik üretiminde yerli kaynakların payı %85’e, yenilenebilir enerjinin payı ise %72,3’e ulaştı.Bu muhteşem başarıda hidroelektrik santrallerimiz, 11,71 milyar kWh üretimle bir rekora imza attı.Elektrik üretimimizin %43,1’i hidroelektrik santrallardan karşılandı.” ifadelerini kullandı. >>>Şahan KARTAL