KENT GENELİNDE TAM DOKUZ BİN YÜZ YETMİŞ ÖĞRENCİYE ULAŞILDI
Okul sıralarında sağlık okuryazarlığı bilincini aşılamak amacıyla başlatılan proje, eğitim dönemi boyunca çok yoğun bir tempoda sürdürüldü. Afyonkarahisar genelindeki okulları tek tek ziyaret eden uzman sağlık personelleri, tam 9 bin 170 öğrenciye doğrudan ulaşarak hayati önem taşıyan konularda uygulamalı dersler verdi. Çocukların hem fiziksel gelişimlerini bilimsel verilerle desteklemek hem de erken yaşta sağlık farkındalıklarını artırmak hedeflenen program, eğitim camiasından da büyük takdir topladı.
DEV SAĞLIK ORDUSU ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ İÇİN SEFERBER OLDU
Çok geniş ve alanında uzman bir kadroyla yürütülen saha çalışmalarında; aile hekimleri, diş hekimleri, fizyoterapistler, diyetisyenler, hemşireler, acil tıp teknisyenleri (ATT) ve UMKE gönüllüleri aktif olarak görev aldı. Uzmanlar tarafından çocuklara; 112 Acil Çağrı Merkezi’nin hangi durumlarda aranması gerektiği, gereksiz ihbarların önlenmesi, aile hekimine başvuru süreçleri, bulaşıcı hastalıklardan korunma yolları, kişisel hijyen kuralları, sağlıklı beslenme, fiziksel aktivitenin önemi ile ağız ve diş sağlığı konuları eğlenceli metotlarla anlatıldı. Teorik bilgilerin yanı sıra maketler ve canlandırmalarla desteklenen uygulamalı etkinlikler, okullarda oldukça renkli ve neşeli görüntülere sahne oldu.>>>>İHA


