Milletvekili Özkaya, “MS hastalığına yönelik toplumsal farkındalığın artırılması ve hastalarımızın yaşam şartlarının iyileştirilmesi adına gayret gösteren dernek yöneticilerimiz ve üyelerimizle verimli bir sohbet gerçekleştirdik. Nazik ziyaretleri için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum” dedi. >>>Berna TÜRKSOY

