ULUSLARARASI ÖĞRENCİLER YILIN YORGUNLUĞUNU DOĞAYLA İÇ İÇE ATTI
Hocalar ilçesinde bulunan doğa harikası Devlethan Barajı mesire alanında gerçekleştirilen etkinliğe, Afyonkarahisar’da eğitimlerini sürdüren çok sayıda yabancı uyruklu öğrenci katıldı. Sınav dönemlerinin ve yoğun geçen eğitim maratonunun ardından yeşilin ve suyun buluştuğu baraj kıyısında bir araya gelen gönül elçileri, hem gönüllerince eğlenerek yılın yorgunluğunu attı hem de kendi kültürlerini tanıtarak kardeşlik bağlarını pekleştirdi. Birlik, beraberlik ve dostluk mesajlarının ön plana çıktığı organizasyon, adeta bir kültür festivali havasında geçti.

Afyonkarahisar’da eğitim gören uluslararası öğrenciler, Karahisar Uluslararası Öğrenci Derneği tarafından düzenlenen piknik programıyla 2025-2026 eğitim-öğretim yılına veda etti.

Afyonkarahisar’da eğitim gören uluslararası öğrenciler, Karahisar Uluslararası Öğrenci Derneği tarafından düzenlenen piknik programıyla 2025-2026 eğitim-öğretim yılına veda etti.

Afyonkarahisar’da eğitim gören uluslararası öğrenciler, Karahisar Uluslararası Öğrenci Derneği tarafından düzenlenen piknik programıyla 2025-2026 eğitim-öğretim yılına veda etti.
MEZUN OLAN GÖNÜL ELÇİLERİ TÜRKİYEYE VEDA ETTİ
Düzenlenen bu anlamlı kapanış pikniğinde, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı sonunda Afyon Kocatepe Üniversitesi ve Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi’ndeki eğitimlerini başarıyla tamamlayarak mezun olan uluslararası öğrenciler için de özel bir uğurlama yapıldı. Karahisar Uluslararası Öğrenci Derneği Başkanı Oğuz Kaçan, etkinlikte yaptığı konuşmada, dünyanın farklı ülkelerinden gelen bu gençlerin artık Türkiye’nin ve Afyonkarahisar’ın gönüllü birer elçisi olduğunu vurguladı. Kaçan, öğrencilerin sosyal, kültürel ve akademik hayatlarına katkı sunacak bu tür vizyoner etkinlikleri önümüzdeki dönemlerde de artırarak sürdüreceklerini ifade etti.>>>İHA
