Mareşal Fevzi Çakmak Mahallesi’nde yer alan parktaki açılış törenine il protokolü ve çok sayıda davetli katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan program, protokol üyelerinin açılış konuşmalarıyla devam etti. Konuşmalarda, yeni tesisin mahalle sakinleri başta olmak üzere tüm şehrin sosyal hayatına önemli bir değer katacağı ve vatandaşların keyifle vakit geçirebileceği bir merkez olacağı vurgulandı.
Konuşmaların ardından açılış kurdelesi kesilerek Nuri Demirayak Parkı kafeteryası resmen hizmete girdi. Törenin ardından davetliler modern tasarımıyla dikkat çeken tesisi inceledi.>>>ŞERAFETTİN KAZAK




















