Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Atatürk Ortaokulu’nda mezuniyet coşkusu

​Atatürk Ortaokulu 2025 – 2026 eğitim-öğretim yılı mezuniyet töreni, Aziziye Sanat Merkezi’nde düzenlenen programla gerçekleştirildi.

​Atatürk Ortaokulu 2025 - 2026 eğitim-öğretim yılı mezuniyet töreni, Aziziye

​Törene Emirdağ Belediye Başkanı Serkan Koyuncu ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Gürkan Emeksiz katılarak öğrencilerin ve ailelerin heyecanına ortak oldu. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan program, mezun olan öğrencilerin konuşmaları ve dönem sunumlarıyla devam etti. Program kapsamında okul birincisi olan Zeyit Ali Eryörük, birincilik belgesini Belediye Başkanı Serkan Koyuncu’nun elinden aldı. Öğrencileri tebrik eden ve gelecek eğitim hayatlarında başarılar dileyen Başkan Serkan Koyuncu, öğrencilerin yetişmesinde büyük pay sahibi olan öğretmenleri ve evlatlarını destekleyen aileleri de tebrik ederek emekleri için teşekkür etti. >>>Haber Merkezi