Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çay Belediyesi’nde personellere İSG eğitimi verildi

Çay Belediyesi bünyesinde, çalışanların daha güvenli ve bilinçli bir ortamda görev yapmalarını sağlamak amacıyla İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Eğitim Programı düzenlendi.

Çay Belediyesi bünyesinde, çalışanların daha güvenli ve bilinçli bir ortamda

Çay Belediye Başkanı Yaşar Kemal Kantartopu’nun öncülüğünde gerçekleştirilen eğitime; Fen İşleri, Bahçıvan Ekibi, Mezbahane, Baraj Sulama, Hafriyat, Beton Birimi, Temizlik İşleri, İtfaiye Amirliği, Ekmek Fırını ve Belediye Hizmet Binası personelleri başta olmak üzere çok sayıda belediye çalışanı katıldı. Eğitim programında iş sağlığı ve güvenliğinin çalışma hayatındaki önemi, iş kazalarının önlenmesine yönelik tedbirler, güvenli çalışma yöntemleri ile çalışanların hak ve sorumlulukları hakkında bilgilendirmeler yapıldı. Çay Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, çalışanların sağlık ve güvenliğinin hizmet kalitesinin temel unsurlarından biri olduğu belirtilerek, daha güvenli bir çalışma ortamı oluşturmak amacıyla eğitim çalışmalarının devam edeceği ifade edildi. >>>Haber Merkezi