Başkan Çiçek, proje kapsamında gerekli hazırlıkların tamamlandığını belirterek, “Dazkırı’mıza yeni bir nefes katacak Yüksek Tepe Millet Bahçesi’ni temmuz ayında yapım ihalesine çıkarıyoruz” dedi. Göreve geldikleri günden itibaren proje alanıyla ilgili önemli çalışmalar yürüttüklerini ifade eden Çiçek, Orman Bakanlığı ile Hazine ve Maliye Bakanlığı nezdindeki tahsis işlemlerinin tamamlandığını, bölgede bulunan atıl binaların yıkımının gerçekleştirildiğini söyledi. Proje alanında yer alan GSM şirketlerine ait vericilerle ilgili çalışmaların da tamamlandığını aktaran Çiçek, mimari projelerin ve proje bütçesinin hazırlanmasıyla birlikte ihale sürecinin başlatılacağını kaydetti.

YÜKSEK TEPE CAZİBE MERKEZİ OLACAK
Yüksek Tepe Millet Bahçesi’nin ilk görsellerini vatandaşlarla paylaşan Başkan Çiçek, projenin ilçenin önemli yaşam alanlarından biri olacağını belirtti. Projede seyir terasları, dinlenme alanları, sosyal donatılar, çocuklar ve aileler için çeşitli yaşam alanlarının yer alacağını ifade eden Çiçek, “İlçemizin doğal güzelliklerini en güzel şekilde yansıtacak bu önemli yatırımın proje çalışmalarında sona yaklaşmış bulunuyoruz. Kısa süre içerisinde ihale aşamasına geçerek yapım çalışmalarına başlayacağız” diye konuştu. Başkan Çiçek, projenin hayata geçirilmesindeki desteklerinden dolayı Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak’a, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’a, Afyonkarahisar Milletvekilleri Ali Özkaya, İbrahim Yurdunuseven ve Hasan Arslan’a, AK Parti Afyonkarahisar İl Başkanı Turgay Şahin’e ve AK Parti Dazkırı İlçe Başkanı Ahmet Ali Özdemir’e teşekkür etti. >>>Haber Merkezi

