İlçenin yeşil alan miktarını artırmanın yanı sıra sosyal ve ekonomik hayatı canlandırmayı hedefleyen projede; zemin tesviye ve çevre düzenleme faaliyetleri yürütülüyor. Bu kapsamda, projenin en önemli bölümlerinden birini oluşturan Üretici Kadın Çarşısı’na ait ahşap satış stantlarının yerleşimi büyük ölçüde tamamlandı. Çalışmaları sahada yakından takip eden Belediye Başkanı Serkan Koyuncu, “Hemşehrilerimizin aileleriyle birlikte huzurla vakit geçirebileceği, sosyal yaşamın merkezlerinden biri olacak Doğa Millet Bahçemizi en kısa sürede tamamlayarak hizmete sunmayı hedefliyoruz. Bu proje ile sadece yeni bir yaşam alanı kazandırmıyor; aynı zamanda Üretici Kadın Çarşımız aracılığıyla kadınlarımızın üretim gücünü destekleyen, yerel kalkınmaya katkı sağlayan örnek bir modeli de hayata geçiriyoruz. Emirdağ’ımıza değer katacak, uzun yıllar boyunca vatandaşlarımıza hizmet edecek eserler üretmeye kararlılıkla devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı. >>>Haber Merkezi

