Fuar Hastanesi önünde toplanan vatandaşlar, Türk bayraklarıyla donatılan otobüsler önünde bir araya gelerek marşlar ve şarkılar eşliğinde Ankara’ya uğurlandı. Yoğun katılımın dikkat çektiği buluşmada, her yaştan vatandaşın elinde Türk bayraklarıyla oluşturduğu birlik ve beraberlik tablosu büyük beğeni topladı.
İYİ Parti Afyonkarahisar İl Başkanı Muhammet Mısırlıoğlu, yolculuk öncesinde yaptığı açıklamada, Tandoğan Meydanı’nda gerçekleştirilecek buluşmanın yalnızca bir miting olmadığını, milli birlik ve beraberliğin güçlü bir şekilde ortaya konulacağı tarihi bir gün olduğunu söyledi. Mısırlıoğlu, “Bugün Afyonkarahisar olarak yalnızca Ankara’ya gitmiyoruz. Adalete, hukuka, demokrasiye ve milli iradeye sahip çıkmak için yola çıkıyoruz. Şanlı Türk bayrağımızın gölgesinde omuz omuza vererek milletimizin birlik ve beraberlik mesajını tüm Türkiye’ye göstereceğiz. Siyasi görüşü ne olursa olsun, vatanını, bayrağını ve milletini seven tüm hemşehrilerimizi bu ortak duruşun bir parçası olmaya davet ediyoruz.” dedi. Afyonkarahisar’ın dört bir yanından gelen vatandaşların oluşturduğu otobüs konvoyu, marşlar eşliğinde Ankara’ya hareket ederken, teşkilat mensupları ve vatandaşlar büyük buluşmanın heyecanını yol boyunca yaşadı. İYİ Parti Afyonkarahisar İl Başkanlığı’nın koordinasyonunda gerçekleştirilen organizasyonda, merkez ve 18 ilçe teşkilatının tam kadro yer alması dikkat çekti. Kadın, genç, yaşlı demeden çok sayıda vatandaşın katıldığı yolculukta birlik ve beraberlik görüntüleri öne çıktı. >>>Haber Merkezi

