Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Karne öncesi moral pikniği

Şemsettin Karahisarı Ortaokulu 6/B sınıfı öğrencileri, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesine bir gün kala düzenlenen yıl sonu pikniğinde hem karne sevincini erkenden yaşadı hem de unutulmaz bir gün geçirdi.

Şemsettin Karahisarı Ortaokulu 6/B sınıfı öğrencileri, 2025-2026 eğitim öğretim yılının

Şehit Ömer Halisdemir Parkı’nda gerçekleştirilen pikniğe öğrencilerin anneleri de katılarak çocuklarının mutluluğunu paylaştı. Oyunlar, çeşitli etkinlikler ve ikramlarla renklenen organizasyonda öğrenciler, yoğun geçen eğitim-öğretim yılının yorgunluğunu atarken gönüllerince eğlenme fırsatı buldu.

Sınıf öğretmeni Kadir Ulu, etkinliğin öğrencilerin motivasyonunu artırmak ve sınav stresinden uzaklaşmalarını sağlamak amacıyla düzenlendiğini belirterek şunları söyledi: “Bu etkinlik, öğrencilerimizin yıl boyunca gösterdikleri emek ve gayretin bir ödülü niteliğindedir. Derslerine düzenli çalışan, ödevlerini aksatmayan ve sınavlarda başarılı olan öğrencilerimizin yaz tatiline mutlu başlamalarını istedik. Velilerimizin katkılarıyla düzenlenen bu güzel piknik, oyunlar ve paylaşılan güzel anılarla unutulmaz bir güne dönüştü. Tüm öğrencilerimiz teşekkür veya takdir belgesi alarak bir üst sınıfa geçmenin gururunu yaşadı. Yaz tatilinin ardından yeniden buluşmak üzere vedalaştık. Organizasyona destek veren tüm velilerimize teşekkür ediyorum.”

Yıl sonu etkinliğinde öğrenciler ve veliler birlik ve beraberlik içinde keyifli saatler geçirirken, bu tür sosyal etkinliklerin öğrencilerin gelişimine önemli katkı sağladığını belirterek organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ettiler. >>>Haber Merkezi