HACI AHMET ÖZSOY ORTAOKULUNDA BAŞARIYI TEŞVİK EDEN ÖZEL ETKİNLİK
2025-2026 Eğitim-öğretim yılı kapanış programı kapsamında, Nazmi Saatçi Mahallesi Muhtarı Hasan Sezgin ve beraberindeki heyet Hacı Ahmet Özsoy Ortaokulu’nu ziyaret etti. Okul bahçesinde; okul idaresi, öğretmenler ve çok sayıda velinin katılımıyla gerçekleştirilen törende, akademik ve sosyal alanlarda üstün başarı göstererek dereceye giren öğrencilere özel bir ödül takdimi yapıldı.
BUGÜNÜN BAŞARILI ÖĞRENCİLERİ YARININ UMUT DOLU BİREYLERİ OLACAK
Törende konuşan ve başarıyı teşvik etmenin geleceği inşa etmek olduğunu vurgulayan Muhtar Hasan Sezgin, “Başarıya verilen değer, geleceğe yapılan en büyük yatırımdır. Bugünün başarılı öğrencileri, yarının umut dolu bireyleri olacak. Mahallemiz adına onlarla gurur duyuyoruz” dedi. Eğitimin yalnızca okulla sınırlı kalmayıp toplumun ortak sorumluluğu olduğunu belirten Sezgin, her zaman öğrencilerin yanında olacaklarını ifade etti. Konuşmaların ardından öğrencilere emeklerinin karşılığı olarak alkışlar eşliğinde madalyaları verildi. >>>İHA











