BAŞKAN ADNAN ÖZTAŞ’IN TALİMATIYLA SANBEL EKİPLERİ SEZON HAZIRLIKLARINI TAMAMLADI
Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ın göreve gelmesinin ardından başlattığı kentleşme ve sosyal donatı hamleleri çerçevesinde, havaların ısınmasıyla birlikte düğmeye basıldı. Sandıklı Belediyesi bünyesinde faaliyetlerini başarıyla sürdüren SANBEL İştirakler Müdürlüğü kontrolündeki Konak Park, baştan aşağı yenilenen çehresi ve eksiksiz hazırlıklarıyla kapılarını vatandaşların hizmetine açtı. Yaz sezonu boyunca ilçe sakinlerinin uğrak noktası olması beklenen parkta, hijyen ve konfor standartları en üst seviyeye çıkarıldı.

AİLELER VE ÇOCUKLAR İÇİN KEYİFLİ VAKİT GEÇİRMENİN EN DOĞAL ADRESİ
Açılışın ardından Sandıklı Belediyesi tarafından yapılan resmi davette, yeşillikler içindeki bu eşsiz alanın tüm yaz boyunca kesintisiz hizmet vereceği müjdelendi. Ailelerin huzurla çaylarını yudumlarken, çocukların da güvenli alanlarda neşeyle vakit geçirebileceği Konak Park, ilçedeki sosyal kulvar eksikliğini büyük ölçüde kapatacak. “Tüm Çabamız SANDIKLI İçin” mottosuyla hareket ettiklerini belirten belediye yetkilileri, keyifli ve serin bir yaz akşamı geçirmek isteyen tüm bölge halkını ve hemşehrilerini bu nezih mekanda ağırlamaktan büyük onur duyacaklarını ifade etti.>>>HABER MERKEZİ
