BELEDİYE BAŞKANI TOLGA YILDIRIM GENÇ ÇİFTİN NİKAHINI KIYDI
Sinanpaşa Belediye Başkanı Tolga Yıldırım, ilçede düzenlenen nikah merasimine katılarak Fatih Ertekin ve Sultan Levent çiftinin nikah akdini bizzat gerçekleştirdi. Ailelerin ve davetlilerin huzurunda atılan imzaların ardından genç çifte evlilik cüzdanlarını takdim eden Başkan Yıldırım, bu anlamlı günde çiftin ve ailelerinin heyecanını paylaştı.

ALLAH BİR YASTIKTA İHTİYARLAMAYI NASİP ETSİN
Nikah töreninin ardından genç çifti ve ailelerini tebrik eden Sinanpaşa Belediye Başkanı Tolga Yıldırım, evlilik hayatına adım atan çifte bir ömür boyu huzur diledi. Belediye yönetiminden yapılan açıklamada da, “Genç çiftimizi tebrik ediyor; sevgi, saygı ve huzur dolu bir ömür geçirmelerini temenni ediyoruz. Kendilerine sağlık, mutluluk ve bereket dolu bir yuva diliyoruz. Allah bir yastıkta ihtiyarlamayı nasip etsin” ifadelerine yer verildi.>>ŞAHAN KARTAL
