Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

“Ülkemizden özür diliyoruz çünkü bunu hak etmediler”

Afyonkarahisarlı milli futbolcu Orkun Kökçü, ABD karşılaşmasında onurları için oynadıklarını söyledi. A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3. ve son maçında Los Angeles Stadyumu’nda karşılaştığı ABD’yi 3-2’lik skorla mağlup etti. Maçın ardından milli futbolcu Orkun Kökçü, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

Afyonkarahisarlı milli futbolcu Orkun Kökçü, ABD karşılaşmasında onurları için oynadıklarını

Turnuvadaki performanslarından dolayı üzgün olduğunu belirten Kökçü, “Ülkemizden, vatandaşlarımızdan özür diliyoruz çünkü bunu hak etmediler. Daha güzel başarılar elde etmek istiyorduk, daha iyi yerlere gelmek istiyorduk bu turnuvada ama ne yazık ki onu başaramadık. Şu an diyecek çok bir şey yok. Maçtan sonra yani duygular yüksek olur, yanlış şeyler söyleyebilirsin. Herkes bu tatilde kendine öz eleştirisini yapar ve onu yaparak da inşallah gelecek turnuvalarda daha iyi bir şekilde ülkemizi gururlandırabiliriz. Bu bizim en önemli düşüncemiz şu an, ben şahsen öyleyim. İnşallah gelecek turnuvaya da katılırız, orada da daha iyi bir, daha kaliteli, daha başarılı bir Türkiye gösterebiliriz” diye konuştu.

“ONURUMUZ İÇİN OYNADIK”

Morallerin düşük olduğunu çünkü hiç kimse bunu hayal etmediğini belirten 25 yaşındaki futbolcu, “Herkesin hedefleri turnuvada daha da ilerlemekti. O yüzden moraller biraz düşük ama bu galibiyetle yine de az çok kendi onurumuzu kurtardığımızı düşünüyorum. O da önemli bir şey. Dediğim gibi gelecek turnuvalarda inşallah daha başarılı olabiliriz. Zor çünkü ikinci maçtan sonra elendiğimizi biliyorduk. O da ister istemez herkesin moralini bozuyor. Çünkü sonuçta bu maçtan galibiyetle dönsen bile turnuva için çok şey ifade etmiyor. Dediğim gibi onurumuz için oynadık. O yüzden yine ikinci maçtan sonra da moraller düşük ama motivasyon yüksekti. Çünkü sonuçta yine bir şey için oynuyorduk. O yüzden motivasyon olarak yüksekti ama moraller düşük” şeklinde konuştu.

“İNŞALLAH BU TURNUVADAN DERSİMİZİ ÇIKARIRIZ”

Herkesin öz eleştirisini yapacağını vurgulayan milli futbolcu, “Daha da başarılı olmak için herkes öz eleştirisini yapacak ve inşallah bu turnuvadan dersimizi çıkarırız. A Ligi’ne çıktık, bu seviyedeki rakipler zor. O yüzden çok iyi hazırlanmamız lazım ve bu tecrübeyi ders olarak çok iyi değerlendirmemiz lazım. İnşallah da ülkemizi yine temsil ettiğimizde gururlandırabiliriz” ifadelerini kullandı. >>>İHA

2026 DÜNYA KUPASI: TÜRKİYE: 1 – ABD: 1 (MAÇ DEVAM EDİYOR) (REFİK FİDAN/LOS ANGELES-İHA)
2026 Dünya Kupası D Grubu 3. hafta maçında A Milli Futbol Takımı, ABD ile karşı karşıya geliyor. Müsabakada 15 dakika 1-1’lik eşitlikle geçildi.
2026 DÜNYA KUPASI: TÜRKİYE: 1 – ABD: 1 (MAÇ DEVAM EDİYOR) (REFİK FİDAN/LOS ANGELES-İHA)
2026 Dünya Kupası D Grubu 3. hafta maçında A Milli Futbol Takımı, ABD ile karşı karşıya geliyor. Müsabakada 15 dakika 1-1’lik eşitlikle geçildi.
2026 DÜNYA KUPASI: TÜRKİYE: 1 – ABD: 1 (MAÇ DEVAM EDİYOR) (REFİK FİDAN/LOS ANGELES-İHA)
2026 Dünya Kupası D Grubu 3. hafta maçında A Milli Futbol Takımı, ABD ile karşı karşıya geliyor. Müsabakada 15 dakika 1-1’lik eşitlikle geçildi.
2026 DÜNYA KUPASI: TÜRKİYE: 1 – ABD: 1 (MAÇ DEVAM EDİYOR) (REFİK FİDAN/LOS ANGELES-İHA)
2026 Dünya Kupası D Grubu 3. hafta maçında A Milli Futbol Takımı, ABD ile karşı karşıya geliyor. Müsabakada 15 dakika 1-1’lik eşitlikle geçildi.
2026 FIFA DÜNYA KUPASI: TÜRKİYE: 3 – ABD: 2 (MAÇ SONUCU) (REFİK FİDAN – UYGAR AYDIN/LOS ANGELES-İHA)
A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında Kaliforniya eyaletinin Inglewood şehrinde karşılaştığı Amerika Birleşik Devletleri’ni (ABD) 3-2 mağlup etti.