YENİ POLİKLİNİK BUGÜNDEN İTİBAREN HAFTADA BİR GÜN HİZMET VERECEK
AK Parti Çobanlar İlçe Başkanlığı tarafından yapılan resmi açıklamaya göre, Çobanlar Devlet Hastanesinde mevcut olarak hizmet sunan dahiliye, çocuk hastalıkları ve diş polikliniklerinin ardından, vatandaşların uzun süredir beklediği kadın doğum polikliniği de resmen açıldı. Yeni poliklinik, ilk etapta haftada bir gün olacak şekilde hastalarını kabul etmeye başladı.
İLÇE BAŞKANLIĞINDAN DEVLETİN ZİRVESİNE VE YEREL YÖNETİME TEŞEKKÜR YAĞDI
Hastanenin gelişim sürecine katkı sunan isimlere teşekkür edilen açıklamada, sağlık yatırımlarının hız kesmeden devam edeceği vurgulandı. Çobanlar Devlet Hastanesinin kapasitesinin artırılmasında emeği geçen başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Sağlık Bakanlığı, milletvekilleri, il başkanı, Çobanlar Belediye Başkanı ve Sağlık İl Müdürlüğüne şükranlar sunuldu.>>>ŞAHAN KARTAL
