Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Emirdağ’da hakim ve savcılara veda

Emirdağ Belediye Başkanı Serkan Koyuncu, görev sürelerini tamamlayarak farklı il ve ilçelere tayin olan hakim ve savcılar onuruna düzenlenen veda programına katıldı.

Emirdağ Belediye Başkanı Serkan Koyuncu, görev sürelerini tamamlayarak farklı il

İlçede gerçekleştirilen programda, Emirdağ’a sundukları hizmetlerden dolayı yargı mensuplarına teşekkür eden Başkan Koyuncu, görevleri boyunca adaletin sağlanması adına gösterdikleri özverili çalışmalar için şükranlarını dile getirdi. Başkan Koyuncu, “Görev süreleri boyunca adaletin sağlanması adına özveriyle çalışan kıymetli yargı mensuplarımıza şahsım ve ilçem adına teşekkür ediyor, yeni görev yerlerinde başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı. Samimi bir ortamda gerçekleşen veda programı, tayini çıkan hakim ve savcılara günün anısına hediyelerin takdim edilmesi ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi. >>>Haber Merkezi