İlçede gerçekleştirilen programda, Emirdağ’a sundukları hizmetlerden dolayı yargı mensuplarına teşekkür eden Başkan Koyuncu, görevleri boyunca adaletin sağlanması adına gösterdikleri özverili çalışmalar için şükranlarını dile getirdi. Başkan Koyuncu, “Görev süreleri boyunca adaletin sağlanması adına özveriyle çalışan kıymetli yargı mensuplarımıza şahsım ve ilçem adına teşekkür ediyor, yeni görev yerlerinde başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı. Samimi bir ortamda gerçekleşen veda programı, tayini çıkan hakim ve savcılara günün anısına hediyelerin takdim edilmesi ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi. >>>Haber Merkezi

