Geleceğe yeni bir adım atan mezun öğrencilerle bir araya gelen Başkan Bodur, gençlerin heyecanına ortak oldu. Programda öğrencileri tebrik eden Bodur, eğitim hayatları boyunca kendilerine destek olan ailelere ve akademik kadroya teşekkür etti. Bayat Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, mezun olan öğrencilere sağlık, başarı ve mutluluk dolu bir gelecek temennisinde bulunuldu. >>>Haber Merkezi

