Program, öğrencilerin yeteneklerini ortaya koyduğu “Görsel Sanatlar ve Teknoloji Tasarım Sergisi” açılışıyla başladı. Sergi alanındaki stantları tek tek inceleyen Belediye Başkanımız Serkan Koyuncu, teknoloji tasarım ürünleri, resim ve el sanatları çalışmaları hakkında öğrencilerden bilgiler alarak başarılı çalışmalarından dolayı onları tebrik etti. Sergi açılışının ardından program, merkezin konferans salonunda sahnelenen “Güldür Güldür Mithat Paşa” adlı tiyatro gösterisi ile devam etti. Öğrencilerin büyük bir başarıyla sahneye koyduğu eğlenceli skeçler, salonu dolduran davetliler tarafından büyük bir beğeniyle izlendi ve uzun süre alkışlandı.
Programı büyük bir beğeniyle takip ederek emeği geçenlere teşekkür eden Belediye Başkanı Serkan Koyuncu, “Mithat Paşa Ortaokulu öğrencilerimizin hazırladığı bu harika etkinlikte bir araya gelmekten ve ilçemize kazandırdığımız Aziziye Sanat Merkezi’nin böylesine nitelikli, güzel organizasyonlara ev sahipliği yapmasından büyük mutluluk duyuyorum. Evlatlarımızın sanatla ve teknolojiyle büyümesi bizler için çok kıymetli. Emeği geçen tüm idarecilerimizi, öğretmenlerimizi ve kıymetli öğrencilerimizi yürekten kutluyorum” ifadelerini kullandı. >>>Haber Merkezi

